Craft - alnica #255 - Okrogla voščilnica

Vsaka druga sreda je dan za novo nalogo v Craft-alnici. Tokrat se bomo lotile okrogle voščilnice. 
Še vedno sem pod vtisom Tininih novosti in ker je njen Najlepši par tudi mesečni sponzor, se spodobi, da pokažem še kakšno njeno novost v moji ustvarjalnici.


Prelepi pomladni zvončki so okrasili okroglo voščilnico. 


Na moji mizi stoji škatla v katero odlagam ostanke papirja. Vzorčastega ali enobarvnega. Te koščke papirja uporabim  za izrzovenje manjših motivov. Tokrat sem razen osnove uporabila le papirje iz škatle in tako malo zmanjšala kupček, ki je kar precejšen.


Živahen zvonček je padel iz šopka in se skril v notranjost voščilnice. Ne gre drugače, moram povezati zunanji in notranji del voščilnice.

Pridružite se nam pri okroglem ustvarjanju.

Poglejte tudi kaj so za vas pripravila Andreja L., Andreja M., Ne-Ja, ki je naša gostja v februarju  in Tina ki je pokroviteljica februarskih izzivov.

Komentarji

  1. Všeč mi je tvoja uporaba majhnih koščkov - zelo bogata voščilnica in tisti nagajivček, ki se je skril v notranjost lepo poveže celoto :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Šopek zvončkov lepo paše na okroglo voščilnico.😁 Čudovita je. ❤️ Ko porabiš ostanke, lahko začneš z mojimi....😁

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si porabila koščke papirja in sestavila zelo lepo voščilnico! Nagajivček, kot pravi Ne-Ja je pa pika na i.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar