52CCT -Trije praznični kralji

Dobro jutro, sobota je in sobota je dan za 52Christmas Card Trowdown. Ker pa je rudi nov mesec je pred nami nova skica, tokrat nam jo je izdelala Netta. Luštna je, a jaz sem se je lotila tokrat malo drugače.


Digi štampiljko treh prazničnih  kraljev  sem našla pri Bogaboo stamp. Pobarvala sem jih z akvarelnimi barvicami. potem pa ugotovila, da jih ne bom mogla postaviti čisto po skici.


Saj drugače sem se držala skice, le motivov nisem mogla postaviti poševno.

Pridružite se nam v prazničnem ustvarjanju, zabavno je. Škatla z prazničnimi voščilnicami se tako lepo počasi polne.



Komentarji

  1. Hihihi, odlične in sila zabavne motive si združila! Zelo minie všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Great use of the Bugaboo images!

    OdgovoriIzbriši
  3. tout l'esprit de la joie de noël est là Goga, c'est une adorable carte, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. Such a fun Christmas card and great take on the sketch, Goga! Love these super cute images! Rosi x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar