Vroče embosirane vrtnice in napis

Embosiranje je ena izmed mojih ljubših tehnik ustvarjanja, z njim krasno izdelamo ozadja, ali osnovni motiv, lahko pa z njim tudi poudarimo napis.

Lotila sem se vročega embosiranja z belim prahom na belo podlago, efekt je fantastičen.

Dodala sem le preprost napis, Tinin seveda, domač. Izrez sem dobro namočila z blazinico za embosiranje, po njem posula prah in ga z vročo pištolo segrela.
Uporabila sem Wow prah Sea turtle, ki se lepo preliva iz bele v zeleno in zlato barvo.


Na kancu pa sem še sama izdelala polperlice za okrasitev.

Z mešanico Wow melt - it praha in želene barve embosirnega praha , ki ju pomešamo v razmerju ena proti ena. Prah z vročo pištolo v tanki posodici (uporabila sem aluminijast ostanek čajne svečke. Lahko pa si kupite aluminijaste posodice za sufle) stopila in ga hitro nakapljala na podlago za barvanje. Zadeva se resnično hitro trdi.


Na takšen način sem dobila še polperlice ustrezne barve za popestritev voščilnice.


Pripomočke za ustvarjanje sem dobila v 



Lepilo v roli Schoch 

Čez dva tedna vam pripravim še en prispevek z Wow embosirnimi pripomočki in prahci. 

Komentarji

  1. Čudovita zahvalnica in fantastično embosiranje. Hvala za nasvet za izdelavo polperlic. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Same fantastične ideje si delila z nami, hkrati pa pokazala tako čudovito voščilnico...res hudo dober efekt z embossiranimi vrtnicami :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, kako je pa to čudovita voščilnica. Zelo všeč mi je embosirano ozadje. Super ideja tudi tvoje polperlice.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar