Srečno, zdravo in ustvarjalno 2020

Kakor se spodobi začenjam novo leto z voščilom, seveda voščilom na voščilnici. Tako mora biti pri nas ustvarjalkah papirnatih lepot.

Voščilnico z venčkom sem izdelala za izziv Feeling Schechy v katerem so me povabile, da se jim pridružim kakor gostja.
Na njej sem uporabila cel kup meni dragih pripomočkov in šablon.

Na venček sem dodala prekrasne Vitezove zvezde, prelepe zimske rožice, ki so v poplavi Božičnih zvezd kar malo prezrte. 


Lepo preživite praznične dni, uživajte v družbi vam najdražjih ljudi.


Christmas Crafts All Years Roud - Anithing Christmas or holday
Scrapping4fun - Christmas

Komentarji

  1. Draga moja, tudi tebi vse dobro v 2020! Naj bo veselo, srečno, zdravo in seveda ustvarjalno.
    Hvala, ker si se odzvala povabilu in naredila prelepo praznično čestitko :-)) Rožice so res lepe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Z lepo voščilnico si nas počastila v novem letu. Hvala, ker si nas spomnila na te čudovite rožice, ki si jih prav lepo umestila na venček.
    Tudi jaz ti želim zdravo, srečno in ustvarjalno novo leto!
    🤗❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica in čudovito voščilo. Naj bo tudi tvoje leto 2020 čarobno! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. This is gorgeous AND adorable! Thank you for your lovely entry at Love To Scrap! Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar