Pomladno cvetenje v Veseli hiški

V Veseli hiški so me povabile, da  naredim voščilnico in z veseljem sem se odzvala povabilu.


Izdelala sem precej klasično voščilnico za rojstni dan. Zanjo sem uporabila prelepe Mintay papirje Birdsong. Na eni poli so motivi za izrezovanje, tako sem venček in cvetlice ter metulje ročno izrezala in jih sestavila v dekoracijo na voščilnici.


Cvetlice sem z 3d lepilnim trakom večplastno nalepila na venček in mu tako dodala želeno strukturo.
Dodala sem le še nekaj Nuvo tekočih  Stone kapljic v zeleni barvi.

Napis je Tinin, Najlepši par.

Za takšno voščilnico ne rabite niti strojčka le malo dobre volje in lepe potiskane papirje.


Pridružite se dekletom v ustvarjanju v Veseli hiški. Vrhunska zasedba ustvarjalne ekipe in zanmivi izzvi kar kličejo po sodelovanju.


Za Veselo hiško


Najlepši par - galerija Januar

Komentarji

  1. Ti papirji so res krasni in tvoja čestitka je prekrasna

    OdgovoriIzbriši
  2. oooo, zelo lepa! Pridem v šilo reljanja papirjev ;))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar