Novo leto, nov začetek

Mesec je naokrog in v FB skupini Papirčkarce je na vrsti nov mesečni izziv. Poimenovale smo ga 

ROJSTVO

Izdelajte karkoli na temo rojstva (voščilnico, darilce...

Pri Klavdiji sem našla prelepe papirčke Zulana - Cute baby boy in malo sem se poigrala z njimi.



Odločila sem se, da za spremembo ne izdelam voščilnice. Že pred leti sem naredila nekaj bodyjev v katerega lahko pospraviš nogavičke in so prav simpatično darilce za novorojenca

V setu je poleg vzorčastih papirjev tudi pola z sličicami za izrezovanje. Izrezala sem body in dudo ter ju na izdelkih uporabila kakor osrednji motiv.


3D zvezdo sem izrezala iz vzorčastega papirja in ga okrasila z listki in papirnatimi rožicami.
Z zvezdo se prijavljam tudi na izziv v Veseli hiški.

Pridružite se nam v novem mesečnem izzivu pri Papirčkarcah.

Iz Darilnice sem uporabila:


Komentarji

  1. Ne le nogavičnico, še zvezdico si pričarala, mene pa čisto očarala in raznežila. Prelep vstop v novo življenje, na nove poti, v novo leto deliš z nami.
    Naj bodo tudi tvoji prvi koraki v leto 2020 varni, razigrani, zdravi in nasmejani - tako kot si ti!
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako zelo lepa nogavičnica! Tudi zvezda z dudo mi je zelo všeč. Domiselno in lepo izdelano darilce. Hvala, ker jo deliš z nami v Veseli hiški.
    Objem, Sonja

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako čudovita izdelka za dobrodošlico malemu navihančku.
    Hvala, da sodeluješ v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  4. Goga tvoj bodi je prefektno dovršen in čudovit ! In da še nogavične notri spraviš sploh ne bi pomislila. Bravo ! Zvezda pa naj prinese srečo in uresniči želje novemu članu družine. Hvala, da si se oglasila pri nas v Veseli Hiški. Objem, Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, kako lepo!! Saj se sploh ne morem nagledat. Kako lušna nogavičnica. Tako lepo in prav posebno je, ko se nogavičke tako lepo zapakirajo. Zvezda je čudovita dekoracija. Krasno si jo oblikovala in okrasila. Navdušena sem! Lepo, da si nas obiskala v Veseli hiški. Objem Janja

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar