FB PAPIRČKARCE #44 izziv - februar

V februarju se bomo igrale z vrtečimi elementi na ali v voščilnici.


Osnovo sem izdelala sama, saj je zato obliko vrteče voščilnice bolje, če je pokončna. Iz seta LemonCraft papirjev My Sweet Prowence sem izrezala zelen potiskan papir. Krog sem izrezala z Tinin šablono kreativni krogi, tudi na osnovi je enako izrezan krog. Pod zelen potiskan papir sem nato nalepila vrvico na katero sem dodala vrtečega metulja.


Vrtnice so prav tako iz seta My sweet Prowence izrezala sem jih ročno.
Metulj pa Sizzix-ov.


V voščilnico sem z vijolično Distress blazinico odtisnila besedo čestitke.

Pridružite se nam v novem mesečnem izzivu pri Papirčkarcah.
 
 Iz Darilnice sem uporabila:
Distress bazinico:
https://bit.ly/2NnPcwj
 
Šablono Kreativni krogi in štampiljko čestitke pa pri Najlepšem paru
 
 
Za galerijo Najlepšega para - januar

Komentarji