Ena na hitro

Nedelja je bila dan za lenarjenje, a papirčkom se nisem mogla čisto odreči. Že zjutraj, pri prvi kavi sem iz pole vzorčastega papirja izrezala kovčke in vrtnice za osnovni motiv. Pri Feeling Sketchy sem namreč odkrila prekrasno skico, po kateri sem morala nekaj sestaviti. Njihove skice so zame  pravi užitek.


Z šablono valov sem narezala trakove papirja. A veste, da je ravno DL osnova moja najljubša za ustvarjanje.
Uporbila sem list eko kartona in dva različna a ujemajoča vzorčasta papirja iz kolekcije Mintay - Old manor.


Rožice, kovčke in karto sem z 3D blazinicami prilepila na osnovo. Dodala še nekaj perlastih Ranger tekočih peril in napis čestitke najlepšega para.


Materjal sem seveda našla v Darilnici Klavdija



The Male room - AG Masculine

Komentarji

  1. Beautifully put together Goga, love the suitcases and your design. Thank you so much for joining us in our Anything Goes challenge at The Male Room this week. Looking forward to see you again next challenge.

    Faith The Male Room DT

    OdgovoriIzbriši
  2. uauu noro...res zanimiva skica :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. fantastično si sestavila in povezala skico rože in kovčke! Top!

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo kako lepa voščilnica, ki kar kliče na potovanje :-)) Hvala, da si se nam pridružila na izzivu pri The Male Room. In da si uporabila skico Feeling Sketchy!

    OdgovoriIzbriši
  5. tole je pa tako lepo, direkt zame bi lahko bila. Hvala, da si z nami pri Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar