Craft-alnica #253 - POVEJ Z VERZOM

Minila sta dva tedna in pred nami je nova naloga za izziv Craft-alnice. Prejšnji izziv smo se igrale z pastelnimi barvami, tokrat pa smo se odločile, da uporabile na svojih voščilnicah verz. Želimo, da je na prvi strani viden verz.

V duhu pomladi sem se lotila zelenja, pomladnega zelenja.
Tinine vejice sem izrezala iz akvarelnega papirja in jih z pomočjo Liny's sprejčka v zeleni in rumeni barvi ter Liny's praha v svetlo zeleni barvi pobarvala.


Listke sem nato z pomočjo 3D lepilnih blazinic nalepila na osnovo voščilnice.
Z kvadratno šablono sem nato izrezala okence na  sprednji strani voščilnice. V notranjost pa nalepila
izrezan kvadrat z listki in kvadrat z verzom. Tako je verz videti na sprednji strani in prav tako v notranjosti voščilnice.


Seveda pa sem čisto po moje morala zapolniti še prazne dele med listki. Nalepila sem male plastične polperle v zeleni barvi.


Čudovit napis nam je poslala Marina iz Mavelu, ki je naš mesečni sponzor.

Pridružite se nam v ustvarjanju, po navdih pa zavijte še k Andreji L., Andreji M. in k Valeriji, ki je v Januarju gostja naše ustvarjalne ekipe.

Za galerijo najlepšega para - Januar

Komentarji

  1. Super luštna, pomladno sveža in lep verz. Simpatično si ga tudi umestila. Fajn izziv. Lep pozdrav Andreja 😘🤔

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo domiselno si izdelala voščilnico. Okence za verz super in 3D izgled listja fantastično.
    Tekoče perle dajo voščilnici piko na i.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa voščilnica in všeč mi je ideja, da je tvoj verz viden tako na prvi strani, kot v notranjosti voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Goga, krasno voščilnico si naredila in lepo odtisnila vse vejice, ki izgedajo kot da bi lebdele nad površino :-))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar