Craft-alnica #250. - Snežinka

Pred nami je še zadnji mesec v letu, mesec pričakovanj, sreče, veselja. Prazniki prinašajo konec, a tudi nov začetek. Prinašajo veselje in nekaj prostih dni. Prinašajo praznične voščilnice in voščila.
V Craft-alnici smo se odločile, da bomo za predzadnji izziv v tem letu zasnežile naše bloge, profile, albume in objave.
Predzadnja naloga v tem letu se glasi 

SNEŽINKA

Želimo, da je glavni motiv na vašem izdelku ena ali več snežink.


Jaz sem se je lotila po Tinino. Letterpress - visoki tisk tehnika mi je bila do sedaj neznana.
Voščilnico sem naredila že kar nekaj časa nazaj, a sem jo lepo shranila prav za naš izziv.
Pridružite se nam v zasneženi Craft-alnici. Po navdih pa zavijte še k Andreji L. ,  Andreji M. in Nataši.
Galerija Najlepšega Para - December

Komentarji

  1. Nimam besed, tako zelo mi je všeč. Popolna je. In beli ovir... sanjsko.

    OdgovoriIzbriši
  2. Goga res zelo lepo in natančno izdelana snežinka!

    OdgovoriIzbriši
  3. POPOLNA snežinka in tako lepo craft ozadje poudari belino.. noro všeč :)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna je....tako lepa je tista bela obrobica, belo embosiranje in še letterpres. Izjemna...

    OdgovoriIzbriši
  5. Goga, čudovito voščilnico s snežinko si naredila :-)) Tudi barvna kombinacija mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar