Mlaj

Ela si je zaželela mlaj, tak z vrtnicami. Domači jo hecajo, da se jim z tem ne da ukvarjati, jaz pa vem, da ga bo imela.
Za pravega, pred hišo bo poskrbela družina, za manjšega, papirnatega pa soseda.




 Heardfeld vrtnice sem naredila iz rdečega foto kartona, cel projekt je bil tale papirnat mlaj in vse mogoče šablone sem nakombinirala skupaj.


Ne izdelujem najraje tematskih voščilnic, vedno se bojim, da prejemnik z njo ne bo najbolj zadovoljen.
Tale mlaj se mi zdi, da je kar uspel.

Komentarji

  1. Čudovito ti je uspelo upodobiti mlaj. Krasna voščilnica. Zase vem, da se takšne zahtevne naloge ne bi upala lotiti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Veš, kaj ta tvoj mlaj je fantastično uspel! :) Res prav svetoven je. In čeprav se sama tematskim tudi izogibam, me vedno znova presenetijo. Ko se lotim nečesa izven okvirja, nastane vedno kaj prav posebno lepega.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar