Mala šola

Praznični dnevi so bili kakor nalašč za delanje zaostalih domačih nalog v Mali šoli prazničnega ustvarjanja. Čisto vseh zagotovo ne bom uspela izpeljat, ampak nekaj materiala bom pa še napraskala skupaj. Tako da, tršice upam, da v prvi razred spustita tudi mene.
Med prazniki sem se poigrala z uporabo kreativnih okvirjev. Tale oval mi je najljubše, pa sem ga uporabila skoraj tako kakor tršica Vladka.




 
Božično zvezdo sem nežno pobarvala z blazinico Make art Poppy.


Zvezdice mi je pa enkrat Tina poslala na tagcu, ki ga doda k naročilu. Tina hvala t, saj veš, da imam take mini stvari najrajši.

Za malo šolo prazničnega ustvarjanja, galerijo Najlepšega para in seveda se ne bi branila čisto cele nove kolekcije.


Komentarji

  1. Goga, vrhunska je in zvezda tako lepo pobarvana...

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si se igrala med prazniki. Voščilnica je čudovita, božična zvezda pa tako lepo pobarvana, da jo bom uporabila kar za mušter, ko bom sama barvala. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je. Lepo bi jih bilo izdelati cel kupček. Mislim, da bi krasno zgledale.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar