Mala šola - praznični venček

Voščilnica izdelana z doma narejenimi stencil šablonami. Doma sem si izdelala že kar nekaj plastičnih šablon, ampak take z Tininimi šablonami pa nimam. No sedaj jo imam, prav takšno kakor jo je Tina uporabila pri razlagi v mali šoli prazničnega ustvarjanja.


Zupo papirja nima, bom ob priliki nabavila, zato je šablona narejena kar na malo povoskan papir. Jah, takle mamo, važno, da je venček uspel.


Voščilnica je okrogla, kreativni krog za osnovo sem izrezala kar iz kartona v katerem mi je ena izmed vas poslala voščilnice za Evropa Donna.
Tokrat sem pa res uporabila samo šablone Najlepšega para.


 

Komentarji

  1. Čudovita mi je! Sem vesela, da si poskusila venček in tako zelo lepo si ga okrasila...pa zlati napis...KRASNO!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo je tole izpadlo. Elegantna in prefinjena.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je. Zelo mi je všeč, kako si sestavila voščilnico.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar