52 CCT - Leseno ozadje

Dobro jutro,sobota je in zato čas, da se lotimo nove praznične naloge pri 52 Christmas Card Trowdown. Sezona izdelovanja prazničnih voščilnic se je začela, zato upam, da nas bodo naše naloge spodbudile k prazničnemu ustvarjanju.
Nov mesec nova izzivalka, v Novembru je to Fabiola in za prvo nalogo nam je pripravila pravo praznično skico.


Zadnje čase sem imela hudo slabo vest, saj ste vse postale prave pridne šolarke. Praznične dneve sem izkoristila, da sem naredila par zaostalih šolskih nalog.


Leseno ozadje za skico sem naredila čisto po Tininh navodilh. Dodala sem smrečice Sizzix in Napis v kreativnem ovalu Najlepši par.

Po skici za 52 CCT - schech 
 
 

Komentarji

  1. quel jolie interprétation Goga, sobre avec une touche rustique tout a fait charmante, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je ozadje in pa postavitev dreves in okvirja.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar