Praznično darilo

Končno je prišel čas,da uporabim tudi mojo zadnjo pridobitev. Nora sem namreč na stencil šablone, take veste, z katerimi lahko narišemo prav posebno obliko voščilnice. 


Res je, da takšna voščilnica potrebuje malo več časa, saj moraš obris izrezati ročno z škarjami, ampak mene to ne moti.


Papirčki so izbrani čisto po navdihu iz bloka z prazničnimi papirji, Božična zvezda pa je letošnja, Tinina. Kot ljubiteljica Božičnih rož vam povem, da je popolna.


Tudi napis in vejice smrečice so Tinine (Najlepši par).
 

Tudi notranjost je okrašena, le svetloba ji ne dela usluge, zaradi sence se odtis slabo vidi,


Komentarji

  1. Draga Goga, hvala za medaljo 'popolna'...od cvetlične profice, sem je zeloooo vesela. In pohvale za to čudovito voščilnico in za tvoje potrpljenje ;-).

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaaa Goga, sedaj vem tvojo skrivnost kako nastanejo meni te tako fantastične voščilnice različnih oblik. :D Tvoje praznično darilo mi je res všeč in popolno! :) Hvala za nasvet ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar