Morska deklica

Na izzivu Feeling Sketchy so punce pripravile novo skico. Lepo klasično postavitev za voščilnico z pobarvanim motivom.
 Dekleta iz ustvarjalne ekipe so uporabile tudi morsko deklico, katera je tudi med mojimi digi motivi.
Po dolgem času sem se lotila barvanja.


Motiv sem natiskala na šeleshamer in takšen je primeren za barvanje z suhimi barvicami.
Morske deklice so rdečelaske, mar ne??



Papirji in  trakovi, tudi polperle so iz mojih bogatih zalog ustvarjalnega materiala. Le napis Hvala je novejši. Najlepši Par.

Za Feeling Skhechy - #226

Za galerijo najlepšega para - Oktober

Komentarji

  1. prekrasen motiv in res prelepo si jo naredila, hvala, da si z nami pri Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lovely card. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je ta motiv všeč in zelo lepo si ga pobarvala. Hvala, ker sodeluješ na izzivu Feeling Sketchy.
    Lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar