Mačji ribolov

Pri izzivu Feeling Skechy so me povabile, da sodelujem kakor gostja, seveda sem se z veseljem odzvala in se lotila izdelave voščilnice po njihovi skici.
Simpatčnega mačkona, ki ribari v akvariju sem pobarvala z barvicami in izrezala z škarjami.
Digi odtis A day for Daisies sem dobila koko gostujoča članica DT.
 
 
Za ozadje sem izbrala nežen moder papir z marjetkami, na trak izrezan iz akvarelnega papirja, pa sem nalepila miške, ribice in mačje tačke MD.


Ustvarjanje po skicah je zame še posebej zabavno, zanimivo je spremljati koliko različnih izdelkov nastane po samo eni predlogi.


 Skica je simpatična in daje veliko ustvarjalnih možnosti. Pridružite se nam v izzivu.



Komentarji

  1. III ,zelo lepa in simpatična voščilnica. Všeč mi je kombinacija barv. Rjavi muc tako zelo lepo izstopa in prav pritegne pogled.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si pobarvala motiv. Všeč mi je ozadje s krogci. :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar