Craft-alnica #245. - Barve

Minila sta dva tedna in pred nami je nova naloga za izziv Craft-alnice. Odločile smo se , da tokrat ustvarjamo po barvni paleti.
Želimo, da na svojih izdelkih uporabite vseh šest prikazanih barv.


 Z distress blazinicami sem večplastno odtisnila MFT štampiljke Painted petals. Žal mi je le, da se na fotografiji ne vidi dobro dveh odtenkov vijolične barve.


 Cvetje sem v šopek združila z pomočjo maskirne tehnike, in ga z 3d blazinicami prilepila na osnovo. Črni listki so odtisnjeni na osnovo.
 Ozadje sem obarvala z pomočjo stencil šablone, dodala napis Nalepši par in tekoče polperle.

Ustvarjamo po barvni paleti. 


Za galerijo Najlepšega para - September

Pridružite se nam pri ustvarjanju z barvami.
Po navdih pa zavijte k Andreji L, Andreji M, in k naši mesečni gostji Sari.

Komentarji

  1. Čudovita je ...in ta barvna paleta tudi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito si sestavila rožice. :-) Prelepa voščilnica v krasnih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa voščinica, čudovito sestavljena. Všeč mi je štampiljka listov ter ozadje. Tele barve res noro lepo pašejo skupaj in ti si jih res lepo pokombinirala.
    Hvala, ker sem se vam lahko pridružila kot gostja. Upam, da še kdaj. :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar