Craft-alnica #244. - Reciklaža

Reciklaža smo v Craft-alnici poimenovale novo in prvo nalogo meseca Septembra. Rade bi, da na svojem izdelku uporabite pretežno reciklirane materjale. Rada recikliram, in rada domiselno uporabim karkoli iz hiše pri svojem ustvarjanju. Tokrat sem se odločila za rolico toaletnega papirja, vsestransko uporabna kartonasta zadeva, ki je še posebaj hvaležna pri ustvarjanju z otroci.



Rolico sem oblekla v mint pikast papir, katerega sem že lansko leto dobila od Marine iz Mavelu-ja. Marina je namreč sponzor meseca Septembra in prav se mi je zdelo, da za izziv uporabim prelep pikast papir.

Rolico sem oblekla v pikast papir, vrh in dno stojala pa sem izrezala iz ozadja enega od blokov z vzorčastim papirjem. Te zadnje strani, katere so ponavadi iz navadnega kartona uporabim tudi pri izdelavi škatel v katere dajem moje voščilnice.




 
Rožice tokrat žal niso ročno izdelane, sem uporabila kar tiste iz velike škatle z rožicami.


Rozete sem prilepila na paličice za ražnjiče,angelčka sta pa že dolgo čakala v škatli.



 
Pridružite se nam v jesenskem ustvarjanju in pokažite kako rteciklirate pri vas.
Po navdih pa zavijte k Andreji L, Andreji M, in k naši mesečni gostji Sari.
Res so lepo reciklirale

Komentarji

Objavite komentar