52 CCT - Laterna

Dobro jutro, sobota je in zato čas za novo praznično voščilnico pri 52Christmas Card Trowdown. Zanimivo nalogo nam je za zadnji Septemberski izziv pripravila Myrna, zaželela si je Easel ali Tri-fold voščilnico. Torej želimo videti pokončno stoječo ali voščilnico z več pregibi.
Odločila sem se za drugo varijanto.


 Med zadnjimi novostmi MD je bila tudi plastična šablona laterne. Praznične lučke so mi zelo pri srcu.
 Za izdelavo sem uporabila skoraj same ostanke papirja, ki čakajo v škatli za uporabo. Šablone pa so prav vse MD 


V notranjost sem že odtisnila voščilo, pred prazniki jo samo še podpišem in pošljem z polžjo pošto.

Za 52CCT - Easel or Tri-fold

Komentarji

  1. O, kako lepa oblika voščilnice! Pa spet ta napis, ki ga jaz nimam. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. elle est si originale et pleine de poesie Goga, biz

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar