Padalska tresočka

Pri The Male Room so si tokrat zaželele videti voščilnice na katerih nekaj leti. No pri meni ne leti ampak pada, kuža z padalom. Ideja za motiv je švignila skozi možgane takoj po objavi izziva. Pobarvala sem ga tudi takoj, ko sem prišla z dopusta, z izdelavo voščilnice sem pa malo mečkala.


Potem pa sem se lotila tresočke, niso moje najljubše za izdelavo, pa vendar, če je razigran motiv naj bo pa še voščilnica takšna.


Kužek je iz kolekcije Art Impressions štampiljk, pobarvala sem ga z akvarelnimi barvicami.
 
 

Za the Male Room - Leteče

Komentarji

  1. OOo fenomenalna ideja in izvedba :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Absolutely fabulous and fun and perfect for our challenge, love your idea and your shaker card. Thank you so much for joining us in our Flight challenge at The Male Room this week. Looking forward to see you again next challenge.

    Faith The Male Room DT

    Sorry to be a little late visiting.

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo Goga kako čudovito "letečo" in še tresočo voščilnico si naredila :-)) Kuža je prav simpatičen.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri The Male Room!

    OdgovoriIzbriši
  4. Igrivo, zabavno, duhovito! Čeprav z zamudo, se zahvaljuejm za sodelovanje na izzivu The Male Room.
    Lep dan

    Maja

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar