Craft - alnica #243 - LO (Layout)

Dva tedna sta za nami in spet imamo za vas novo nalogo za izziv Craft-alnice. Andreja L. jo je poimenovala LO - Layout. Izdelati je potrebno scrapbook list v velikosti 30x30 po priloženi skici, na kateri boste uporabile dve fotografiji ali pa eno razdelile na dva ustrezna dela.


Izbrala sem fotografije z najinega letošnjega poletnega potepanja, za spremembo nisva pohajkovala z motorjem, tudi zato sem izbrala ti dve fotografiji. Obiskala sva Otočec.





Mož me je za rojstni dan peljal na fansy kosilo.

 Skica po kateri boste ustvarjale.



Sponzor izziva je
                                 Pri njej sem našla večino materiala z katerim sem izdelala LO.



Pridružite se nam pri zadnjem Avgustovskem izzivu.
Po navdih pa zavijte še k Andreji L., Andreji M. in naši gostji Nataši.



Komentarji

  1. Spomine na takšne fensi dogodke je treba shraniti tako v duše, kot tudi na papir. :-) Krasen LO si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Goga, čudovit spomin na letošnje poletje si ustvarila, ki bo krasil vajino poličko :-)) Lepo si ga sestavila!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar