52CCT - Praznični ognjemet

Dobro jutro,sobota je in pred vami nova naloga za 52Christmas Card Trowdown. Zanimivo tehniko nam je izbrala Netta, imenuje se Joseph's  coat in namige kako se je lotiti lahko najdete tule.
Preden sem se odpravila na dopust sem se je lotila tudi jaz. Priznam, tehnike, kjer je treba ustvarjati ozadje niso meni najljubše, so pa definitivno dodaten izziv.





Ognjemet na nočnem nebu sem naredila z pomočjo distress blazinic, prozornega embosirnega praha, štampiljk MD in novo pridobitvijo v moji ustvarjalni sobi, gumijastim valjčkom.


Uporabna zadevica, pa tudi tehnika se mi zdi fina, po dopustu se lotim jesenskih listkov.
 
 
Za  52CCT - Joseph's coat


Galerija najlepšega para - Avgust


Komentarji

  1. Elle explose de couleurs ta carte Goga, très jolie creation, biz

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar