Craft-alnica #240 - Barve

Minila sta dva tedna in pred nami je nova naloga za izziv Craft-alnice. Andreja L. nam jo izbrala in jo podkrepila še z čudovito fotografijo svojih potonik.

BARVE

želimo, da na svojem izdelku uporabite belo, ciklamno in zeleno barvo.

Za ta izziv sem izdelala enostavno voščilnico, zame je skoraj v CAS tehniki.


Na belo podlago sem z štampiljko vrtnic vroče embosirala bele vrtnice, nato pa sem jih pobarvala z dvema različnima roza blazinicama, da sem dobila približno ciklamno barvo. Čisto malo ji manjka ampak res sem se zelo potrudila.


Sem pa pri izdelavi naredila napako in če bi se prijavljala na izziv dekleta moje voščilnice ne bi mogle upoštevati. Izpustila sem namreč zeleno barvo. Toliko dela sem si naredila z lovljenjem odtenka ciklamne barve, da sem na zeleno pozabila.

Moja voščilnica naj vam bo tokrat v opomin, skrbno preberite navodila!!

Pridružite se nam v drugem Julijskem izzivu.

Po navdih pa skočite še k Andreji M., Andreji L. naši mesečni gostji Katji. Inspiracijski izdelek je pripravila tudi Jagoda Amanda, ki je s svojo spletno trgovinico naša sponzorka v Juliju.

Komentarji

  1. Sem iskala zeleno barvo, pa sem bila prepričana, da je kriva fotografija ;-)
    Hvala za razlago in tolažbo, da se tudi najboljšim lahko zgodi, potem se tudi nam, navadnim smrtnikom lahko :)
    Očarljiva je tvoja kombinacija, zelo mi je všeč.
    Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Goga, voščilnica minje itak zelo všeč in vem, koliko truda si vložila v to barvo. Zelo lepo pa si tudi napisala, kakohitro se nam zgodi, kaj spregledamo.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar