52 CCT - Sveti trije kralji

Dobro jutro, sobota je in pred nami je nova naloga za 52 Christmas Card Trowdon. Skica je prva mesečna naloga in takole sem se je lotila.


Lotv- jeve štampiljke  ChristmasTrios - Nativity sem odtisnila prvič, čeprav jih imam že zelo dolgo.
Za osnovo sem uporabila rjav eko karton na katerim so že odtisnjene zvezdice, del sem jih pobarvala z zlatim Wing of  Stela čopičem.


Enostavna z veliko zlatih odatkov.


Pridružite se na tudi v poletnem prazničnem ustvarjanju.
Hvala za vse vaše prijave.


Komentarji

  1. que c'est joli Goga, l'alliance de ces couleurs sobres et de métal est très élégant, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. What a great trio of stamps. I am glad that they go to see some ink and for this challenge. I think that they look wonderful in this sketch.

    OdgovoriIzbriši
  3. Goga, tole se mi pa zdi čisto izven tvojih okvirjev! ni rož, le dve barvi.....bravo!!!. Meni je voščilnica res zelo, zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna je Goga - natur a tako zelo elegantna. Si me navdušila, da sem še sama preizkusila skico :-)
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar