Poletni venček

Odtiskovanje v krogu ni nekaj novega v naših logih. Pri meni pa, zame je to čista novost, čeprav sem si tole tehniko želela preskusiti že precej nazaj. Prava mojstrica je Sonja - Oldpunca.
Okrogla voščilnica z venčkom cvetja je izdelana  za FB izziv na strani PAPIRČKARCE, kjer v Juliju želimo videti okroglo voščilnico.


Tinine rožice iz seta Okrasimo s cvetjem so popolne za takšen venček.


V notranjosti sta z šablono izrezana cvet in list, da se lepo postavi.
Odtiskovala sem z pomočjo Distress ink blazinic in posebnega malega pripomočka za odtiskovanje Marianne design. Prav tako pa se lahko tega lotite z pomočjo Mistija ali katerega drugega pripomočka za odtiskovanje.


Večino potrebnega materiala za voščilnico sem našla na policah Darilnice Klavdija

Šablone in štampiljke cvetja in  velik scallop krog pa pri Najlepšem paru


Voščilnico zato lepim tudi v galerijo meseca Junija.

Komentarji

  1. Čudovita, super si vse dodelala in notranji dvignjeni cvet je odličen zatič😉. Odtiskovanje v krogu je tudi meni ljuba "tehnika", nisem pa vedela, da se dobi prav poseben pripomoček. Meni ga je kar ročno izdelala Zvonka in tudi služi namenu. Pošiljam ti lep pozdravček Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Goga, hvala za "reklamo" . :-) Te Tinine rožice so res kot ustvarjene za odtiskovanje v krogu. Lep venček si naštemplala. Tudi zatič je v stilu. :-) Moja doma izdelana priprava za odtiskovanje v krogu je sicer zahtevala precej merjenja in natančnosti, ampak prav lepo služi svojemu namenu. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super reklamo si na redila za Sonjo in prav je tako. Kar pa se tiče tvoje okrogle lepotičke -ko sem videla samo fotografijo sem bila mnenja da imaš fantastično štampljko/digi, ko pa sem prebrala objavo pa moj poklon za to kreacijo :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako zelo lep mi je tvoj venček in okrogla voščilnica...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar