Planinska

Tinine planike že čisto predolgo čakajo, da se jih usmilim. Takoj, ko sem jih dobila sem vedela kakšno voščilnico bom naredila, le še začeti je bilo treba. Kakor naročen je zato prišel izziv pri The Male Rom, kjer so si punce zaželele večplastne voščilnice.


Planike seveda paše le v gore! Zato sem jih dodala na markacijo.
 Moja mami je imela doma v škatli dva cveta planike. Ne vem kje jih je dobila, vem pa da so zaščitene in da v škatli ne bi smele biti. Pa so bile in zato vem, da so njeni cvetni listki debeli in kosmati. Želela sem prav takšen cvet in tako so moje izdelane iz tankega filca. Prašniki so se prav lepo pobarvali z distress oxide barvo Fossilized amber pomešano z vodo.Le počakati je treba, da se  barva popolnoma posuši, drugače boste pobarvale tudi cvet.


Rože niso ravno pogoste na moških voščilnicah, a cvet planike razveseli še tako robatega hribolazca.

za The Male room - Multiple Layers

Galerija Najlepšega para - Junij

Komentarji

  1. Fenomenalan idej a splanikami in markacijo - res taprava moška :).

    OdgovoriIzbriši
  2. He, he, kako lepo si zapisala o robatem hribolazcu. :-) Voščilnica je zelo lepa. Tudi sama sem razmišljala, iz kakšnega materiala bi izrezala planike, da bi zgledale čim bolj naravno. Hvala za idejo. Domiselno si kombinirala planike in markacijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čisto vrhunska...jo čakam tudi tukaj ;-) https://www.najlepsi-par.si/zadeni-novo-kolekcijo/

    OdgovoriIzbriši
  4. u kako krasna ideja z markacijo in planikami. Tudi moje še kar zaprte čakajo na prvo uporabo, joj res žalostno :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. I agree about the flowers, there a many gardeners who would love this card. Thank you so much for joining us in our Multiple layers challenge at The Male Room this week. Looking forward to see you again next challenge.

    Faith The Male Room DT
    Daffodil Cards {My Blog}

    The Male Room
    themaleroomchallengeblog.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  6. Goga, čudovito voščilnico s planinkami si naredila in se lepo poigrala z več plastmi papirja. Hvala, ker ustvarjaš z nami pri The Male Room.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar