52CCT - Rožnata zvezda

Dober dan, ja vem zamujam. Vem tudi, da nekatere čakate mojo jutranjo objavo, da si lahko pogledate kakšna naloga vas čaka v tem tednu pri 52CCT. Žal mi je za zamudo, vendar mi je malo ponagajalo zdravje in voščilnica je nedokončana ostala na moji mizi.

Zanimiv izbor barv nam je izbrala Fabiola za ta teden
Siva, rožnata in eko rjava so zanimiva barvna kombinacija za praznično voščilnico.


Takole sem se jaz lotila naše naloge, ozadje sem pobarvala z sivo in dvema različnima rožnatima Distress blazinicama. 
Kadar sem v zadregi kakšen motiv naj dodam na voščilnico me vedno rešijo rože.


Božično zvezdo sem petkrat odtisnila in jo sestavila z pomočjo 3d blazinic.


Po dolgem času sem se lotila akvarelnega barvanja, nujno rabim nove čopiče.

Za 52CCT - Barve

Pridružite se nam pri barvnrem izzivu in hvala vam za vse vaše prijave na naše izzive.
Čudovite ste.

Komentarji

  1. Quelle jolie création Goga, j'aime ce dégradé et ce très joli poinsettia, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Goga, krasna je! Prehod iz roza v sivo ozadje je fantastična podlaga za cvet! Držim pesti, da boš hitro bolje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Upam, da se kmalu "pocajtaš"! Prehod roza/siva je fenomenalen, božična zvezda pa tudi mene velikokrat reši iz zagate :-) . Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar