Poroka

Čas porok je in tudi na moji mizi  je v zadnjem mesecu nastalo nekaj poročnih voščilnic. Tale pa je nastala z čisto posebnim namenom. Sin je bil namreč povabljen na poroko k družini njegovega dekleta in seveda se je mami potrudila, da je šla od hiše "ta zaresna" poročna voščilnica.

Poroka je bila v tradicionalnih barvah ljubezni in takole je nastala tale
 pikasta rdeče bela voščilnica.


Fotografija je nastala v zadnjem trenutku, preden sta jo mlada dva odnesla od doma.

Imeli so se lepo. Plesali in veselili so se pozno v noč.

Komentarji

  1. Čudovita je v barvah ljubezni, naj njuna strast traja in traja, pa pikice naj jima bodo tudi v pomoč - več kot jih imamo, bolje se odločamo, kajne ;-)
    Zelo, zelo lepo si vse prepletla in še meni polepšala jutro.
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je in lepo si skombinirala barve rožice in izrezke. Deluje tako toplo, pristno domače... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. III kako lepo. Tudi jaz imam kar nekaj poročnih v delu in zmeraj se trudim ustvariti nekaj posebnega, včasih kar malce preveč kompliciram, sploh takrat, ko sem že tako na kratko s časom. Ampak ja moram dati iz rok izdelek, ki mi je všeč in v katerega sem vložila vsa moja čustva in intuicijo :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako mi je poznano tole z kompliciranjem takrat, ko ti že tako zmanjkuje časa 😊😊.

      Izbriši
  4. Mami, ti si zakon! :-) Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar