Grafično ozadje

V poplavi praznovanj in voščilnic za posebne priložnosti si je treba občasno vzeti prosto popoldne in ustvariti tudi kaj za dušo in v škatlo. Zelo rada imam zame klasične voščilnice z rožicami a včasih je treba narediti tudi kaj drugačnega.

Andreja me je okužila z extra lepimi ozadji, katere narediš sam in tako sem se po njenem vzgledu lotila grafičnega ozadja z stencil šablono.


Kako se izdela takšno ozadje si lahko pogledate tukaj, filmček lepo pokaže kako se ga je potrebno lotiti in tudi meni je bil v pomoč.


Sandrin napis in srčki , da z njimi malo razbijem  monotone barve.

Za barvanje sem uporabila blazinice Make art, katere so narejene na isti način kakor Distress blazinice pa tudi proizvajalec je isti. Lepo se nanašajo in so dobro prekrivne.Še si bom kakšno privoščila.


Skoraj vse za takšno voščilnico najdete tukaj

Komentarji

  1. Meni je tole strašansko všeč. :-) Navdušena sem nad vzorcem, barvami in dizajnom. Prva liga! :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo, Goga hvala, da sem ti bila navdih in ozadje si krasno skreirala. tudi napisi krasno pašejo skupaj!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar