Craft-alnica #236. - VROČE EMBOSIRANJE

Dva tedna sta za nami in spet je tu nova naloga za izziv Craft-alnice. Izbrala jo je Andreja M. in jo poimenovala

VROČE EMBOSIRANJE

Želimo, da izdelate voščilnico kjer bo vroče emboranje z prahci v ospredju.

Odločila sem se za Tinine šablone in štampiljke, takole sem se lotila naloge.


Magnolijo sem odtisnila na pavs papir in jo embosirala z belim prahom. Pobarvana je z Distress oxidi.


Tudi ozadje z napisom v krogu je vroče embosirano.


Seveda pa poleg Craft-alnice  voščilnico lepim tudi v galerijo Najlepšega para. naslednje za v galerijo so na vrsti planike, juhu, gorske rožice.

Po navdih pa zavijte še k Andreji MAndreji L. in gostji meseca Maja Jasmini. Tokrat se nam z izdelkom pridružuje tudi sponzor Pink and paper.


Komentarji

  1. Zelo lepa je in nežna. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšna nežna voščilnica, meni so magnolije zelo všeč in so za to tehniko prav primerne. Kombinirano s krogom in voščilom je pa že celo bogatstvo 😊
    Lp Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen nežen cvet si ustvarila in embosiranje mu zelo pristoji. Všeč mi je tudi ozadje!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar