52CCT - tehnika meseca Maja

Dobro jutro dekleta. Sobota je in pred nami je nova naloga za izziv 52Christams Card Trowdown.
Zanimivo tehniko nam je izbrala Rosi in prosim vas, ne ustrašite se je, res je zabavna in enostavna,  izpade pa fantastično.

Tehnika radiranja ali eraser technique je bila tudi zame nekaj popolnoma novega. Za izdelavo rabite le kos brusnega (šmergl) papirja, svinčnik in radirko.


Najprej sem vroče embosirala napis, potem sem na brusni papir obrusila grafitno minco svinčnika. Z doma izdelano gobico, na katero sem prenesla grafit sem nato obarvala papir na isti način kakor to naredimo z distress barvo.


Na koncu sem preko pobarvanega papirja položila stencil šablono in z radirko, seveda sem jo morala malo odrezati, sem zbrisala grafit iz luknjic na šabloni. vse skupaj bi morala menda utrditi še z lakom za lase, vendar ga ne uporabljam, kupiti sem ga pa pozabila.


Luštna tehnika, lotite se je. Zabavale se boste z njo.


Hvala za vse vaše prijave na naše izzive.

Komentarji

  1. Jojmene, še ena nepoznana tehnika. A po malo bolj poglobljenem raziskovanju kaka tehnika to sploh je ugotovim, da zna bit kar zanimivo. Hvala Rosi za nov izziv.

    OdgovoriIzbriši
  2. O hudo. To pa definotivno poakusim. Sliši se zanimivo. Me pa veseli, da je še kakšna stvar za izkušeno papirčkarico kot si ti, prvič in ne le zame začetnico 😁

    OdgovoriIzbriši
  3. quelle élégante création Goga, sobre et chic, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako zelo rada poskusim kaj novega, tale ideja pa je videti poleg vsega še igriva in zabavna!!! Mislim, da jo bom preizkusila tudi s svojimi prvošolčki - obožujejo radiranje in šiljenje hi, hi!
    Ti pošiljam en velik objem na daljavo, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Tvoja voščilnica je zanimiva in tvoj opis tudi tako poglobljen, da upam, da mi uspe:))). Fino, da je tudi za vas mojstrice kaj prvič in neznano:)). Sem ob objavi razmišljala, kaj naj bi bilo pri tem poradiranega:))). Mogoče mi pa rata, hvala in lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  6. Svetovno si uporabila tehniko in naredila cart voščilnico. Je pa super slišati, da tudi tako prekaljena ustarjalka kot si ti, česa še ne pozna ;). Še je upanje zame :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala za nazorno razlago meni nepoznane tehnike, mogoče se jo celo lotim. Tebi je super uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Spet nekaj novega! :-) Krasno voščilnico si izdelala. Hvala za tako nazorna navodila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Goga... wow! Love that you used the stencil twice. Once for the graphite technique and once for the embossing paste background. The effect is fabulous! Thanks so much for the invite to GD this week at 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  10. This is beautiful. I forgot to spray mine too!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar