Barvamo

Tina in Vladka sta za svoj izziv Ko me inspirira odločili, da moramo pobarvati cvetove modro, ker sem slabo prebrala navodila, ja, tudi meni se to dogaja, bom morala za izziv barvati magnolije še enkrat. Nič hudega, saj so lepe.

Torej, barvala sem, a ne modro in to še vroče magnolije, ki mi jih je Tina poslala ekspresno. Dobro ve, da je ustvarjalni nemir huda bolezen.


Cvetove sem odtisnila na odpaden rjav papir z zeleno Distress blazinico. Pobarvala pa sem jih z belo in zeleno Cameleon barvico.
Takole sem izrezane sestavila.


Ozadje je sila preprosto, z teksturno pasto in Stencil šablono sem na sredino osnove naredila bele pike. Prilepila cvetje in ker mi je nekaj malega manjkalo sem dodala še napis.
Seveda Tinin, iz zadnje kolekcije. Ta letošnja je res fantastična in še jaz imam skoraj celo.
Napis sem izrezala iz zelenega kartona, saj veste, ta napis se v originalu nahaja v ovalu. celega z ovalom sem postavila na želeno mesto, črke eno po eno namazala z lepilom v svinčniku in jih vrnila na izrezano mesto. Ko so bile vse nazaj sem oval odmaknila in ostale so lepo poravnane črke napisa.


Domačim, ni bila preveč všeč, češ, da je pretemna in, da morajo biti magnolije vijolične ali roza. Meni pa so takšne malo drugačne zelo všeč.

Komentarji

  1. Goga, krasna in prav nič pretemna ni! Tvoje magnolije so mi bšeč ravno zato, ker so nenavadne barve. In še na tako skromnem papirju so nastale!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem čakala to objavo....kako zelo lepa voščilnica je nastala. A, tudi jaz se ne morem strinjati s tvojimi...ta barva jih naredi pravljične in me spomni, kako lepo in svobodno je ustvarjanje.... Hvala ti...in ja, Bundled sage se je po tvoji zaslugi znašel na nakupovalnem listku :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Malo bolj umirjena, a zato nič manj lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi tebi se zgodi? Me veseli, da nisem ena redkih :) Veš kaj, naj se ti še kdaj, ker tole je čudovito barvanje, pa čeprav ne modro. Super!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi jaz se ne strinjam s tvojimi domačimi. :-) Meni je tako barva kot barvanje neznansko všeč. Pa tudi to, kako zelo lepo si sestavila cvetove. O ustvarjalnem nemiru bi se pa dalo razpravljati v nedogled. :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar