52CCT - Aprilske barve

Dobro jutro, Sobotno jutro je čas za praznične voščilnice pri 52 Christmas  Card Throwdown in na seveda na mojem blogu.
Pred nami je barvni izziv, ki je še posebej zanimiv.  Izdelati morate praznično voščilnico v metalni barvi z dodatkom še ene barve. Jaz sem ostala lepo pri beli.


Zadnje čase res veliko uporabljam embosirne srajčke, za današnji izziv sem izbrala dve različni.


Voščilnica je v bistvu sila preprosta, nisem uporabila dosti materiala, pa še del tega je reciklaža. Uganete kaj smo imele na mizi v službi, ko smo pile jutranjo kavo??


Izgovorov, da nimate za ustvarjanje ustreznih papirčkov ni, pobrskajte po omarah, polne zakladov so.


hvala za vse obiske na mojem blogu in vse prijave na izziv. Čudovite ste.

Komentarji

  1. Goga, prav imaš, da imamo po omarah polno zakladov! Krasno voščilnico si sestavila!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je in všeč mi je, da uporabljaš embos. mapce. In embalaža indijančkov je tudi pri meni spravljena.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ahrgggggg, čoko softies..... Se mi že sline cedijo. Tipičen primer kako je mogoče narediti reuse odpadnega materiala. Tudi sicer je sam izgled celotne voščilnice super!! // gasper

    OdgovoriIzbriši
  4. Super reciklaža, res je potrerbno samo po omarah pogledati. Takega odtenka srebrne pri kupljinih papirjih ne dobiš :). Všeč mi je kako si se poigrala z embossing mapicami in naredila super efekt na voščilnici :9

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale voščilnica je pa mega. Dokaj preprosta a hkrati bogata. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pravilno si se odločila, da si ostala pri beli barvi. Voščilnica je čudovita in elegantna.
    Te in podobne škatle gredo vedno z menoj domov, ko imamo v službi pomanjkanje sladkorja v krvi. :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. très jolie carte Goga, j'aime beaucoup ce design moderne, biz

    OdgovoriIzbriši
  8. Res je elegantna in kljub preprostosti tista prava praznična in svečana.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar