52CCT - Aprilska skica

Dobro jutro, sobota je dan za prazničen izziv pri 52Christmas Card Throwdown. Nov mesec nam spet prinaša najprej novo skico, katero je za nas pripravila EK., ki je ta mesec naša izzivalka.


Kar precej časa sem odlašala z izdelavo voščilnice po tej skici, priznam zdela se mi je težka. Ker sem se z tehniko sunburst že enkrat spopadala, pa z rezultatom nisem bila najbolj zadovoljna, me je skrbelo kako bo z tem tokrat. 


Končno sem se spravila k svojim najljubšim Lemoncraft papirjem in božični zvezdi, ki vedno reši še tako hudo zadrego. Zvezda je Sizzix-ova, zanjo sem tokrat prvič uporabila tudi pripadajočo embosirno srajčko.


Priznam, da sem si pripravila celo skico, kako naj bi izdelek izgledal, pa se je na koncu nisem čisto držala.


Pridružite se nam pri ustvarjanju po skici in hvala za vse čudovite izdelke, katere prilepite v našo galerijo. Fantastične ste.

Komentarji

  1. Sploh ne izgleda da si imela kakšne težave pri izdelavi voščilnice - res je fenomanlana. Se pa strinajm s tabo - božična zvezda tudi pri meni reši marsikatero zafato pri praznični voščilnici :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Elle est très originale cette interprétation, j'aime le résultat élégant et vintage, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz sem imela tokrat težave s skico :-) V tvoj izdelek sem se zaljubila v trenutku - papirji, zvezda... čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  4. S tehniko sunburst sem se sama že tudi neuspešno spopadala. :-) Tebi je tokrat uspela v nulo. Voščilnica je čudovita. Krasno si kombinirala papirčke in vse skupaj dopolnila s prekrasno božično zvezdo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je! Meni je ta tehnika čisto mimo in se ne grem boksati z njo. Tebi je vrhunsko uspelo. Ja, uspeh je to, da poskusiš nekaj novega in stopiš iz svojih okvirjev. Kljub vsemu, se pri tej tehniki vdam :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tehnike sunburst še nisem nikoli uporabila, pri tebi je videti otročje lahko, tako dober efekt si dosegla. zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar