52 CCT - Aprilska tema

Pozdravljene, tokrat z objavo majčkeno zamujam z voščilnico za 52Christmas Card Trowdown. Zaradi obveznosti in prazničnih priprav, sem morala objavo preložiti za par uric. 
Zanimivo temo nam je pripravila EK in časa zanjo imate do petka zvečer. Poimenovala jo je Snarky, jaz pa sem si jo prevedla v šaljivo praznično voščilnico.


Poigrala sem se z štampiljko Gerde Steiner. Mačkončki ali pa kužki znajo za praznike marsikatero ušpičiti.


Pobarvan je s suhimi barvicami, darilca za ozadje pa sem odtisnila z čisto novo pridobitvijo, blazinico Make art v sivi barvi.


Hvala za vaše prispevke v naših izzivih.

Komentarji

  1. Goga ne sekiraj se, včasih nas čas enostavno prehiti. Sicer ti je pa mačkonček nagajal in res ni šlo drugače😉. Pozdravček Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovitega mačkončka imaš, pa kaj potem če je malo nagajiv - lučkam in dreveščku se ne more upreti noben mačkon ;). Veselo veliko noč!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar