Ogromnica

Ogromnice imenujem vizitke v velikosti a4 formata.Ne lotim se jih najraje, par mojih sodelavk pa jih najraje podarja. Tokrat sem se je lotila za Alenkinega očeta.
Na vprašanje, kakšen motiv si je zaželela sem dobila odgovor, "naredi po svoje, električar je bil".


Fotografijo sem našla na Pinterestu.
Izdelati pa sem jo poskušala po postavitvi katero imamo za izziv v tem tednu pri 52CCT.


Papirji so iz zaloge, napis Najlepši par , šablono žarnice pa sem dobila kakor nagrado pri prvem izzivu Sizzixlifestil. Super je.

Komentarji

  1. HUH A4 praviš... jaz se je ne lotim za nič na svetu, ma tebi je tole fenomenalno uspelo :). Žarnice, slektirčar in še po skici- TOP .)

    OdgovoriIzbriši
  2. Madonca, ti je lepo uspela tale ogromnica! Super si jo sestavila. Tako velik vzorec na papirju, kot je tale žarnica, pa na normalni velikosti sploh ne bi prišel do izraza. Lepo si pobarvala motiv. :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar