Negativ

Tina in Vladka sta nam pripravili novo nalogo za njun izziv KO ME INSPIRIRA. Navdih sta našli pri Heleni, ki je uporabila negativ tulipana na svoji voščilnici.
Še vedno fascinirana nad izgledom ozadja izdelanega z 3d embosirno srajčko sem se odločila, da poskusim v to ozadje vključiti še negativ.


Iz osnove sem izrezala Tinine sivke, premalokrat jih uporabim, prelepe so.
Ozadje je pobarvano s 4 Distress blazinicami.


Napis je iz zadnje kolekcije Najlepšega para

Za izziv
Ko me inspirira - negativ
galerija najlepšega para - Marec

Komentarji

  1. Uau, super izgleda embosiran predel in še izrez...

    OdgovoriIzbriši
  2. Že samo barvanje po embossirani podlagi je super, negativ sivke da pa smo še piko na i :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Relief ozadja je fantastičen. Lepo si pobarvala sredino in domiselno vrezala sivko. Zrlo lepa voščilnica. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo dobro si na to ozadje vključila še negativ. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Že fotografija bi me navdušila...v živo pa lahko uporabljam le presežnike. Nekaj čisto posebno lepega... Hvala iz srca!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar