Cvetje za moške

Cvetja na moške voščilnice ne dodajamo prepogosto, čeprav so nekateri njihovi veliki ljubitelji. 
Jaz sem tokrat izbrala lončnico, sizzix-ova šablona z visečimi lončnicami mi je noro všeč.


Takole sem jo obesila na že znano ozadje. Sem pa tokrat zamenjala embosirno srajčko, da ne bo vedno enako.


Za izziv The Male Room - Čudovita zelena


Komentarji

  1. Goga! Čudovita je, všeč mi je, da si izbrala malce ne-moške elemente: perl, rože, belo barvo... zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. A je potrebno sploh kaj dodati? Odgovor je na dlani.... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita moška voščilnica! Pa naj še kdo reče, da rože niso primerne za fante. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. u zelo, zelo zanimiva, seveda imajo tudi moški radi rožice :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo kako simpatično si obesila zelenje na zeleno obarvan zid :-)) Super ideja!
    Hvala, ker ustvarjaš pri The Male Room. Pridi spet!

    OdgovoriIzbriši
  6. Well maybe we should add flowers to men's cards, your card is an example of how wonderful it will look! Thanks for playing at The Male Room, hope to see you joining in with future challenges too.

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč mi je ta kombinacija zelene rastline, nežno svetlečega ozadja in prevladujočih hladnih tonov. Hvala, ker sodeluješ na izzivu The Male Room.
    Lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar