Craft-alnica #132. - TIC-TAC-TOE

Vsaka druga sreda je čas za Craft-alnico. Pred vami je tako nova naloga, ki pa je tokrat malo težja. Imenuje se

 TIC TAC TOE

Na svojem izdelku uporabite 3 elemente iz razpredelnice. (vodoravno, navpično ali poševno) in navedite katere 3 ste uporabili.
Pazite, da so res samo trije!

Takole sem se jaz lotila naše naloge


Izbrala sem poševno vrsto in uporabila craft karton, zeleno barvo  in listje.
Se spomnite Tininih štampiljk listov?? Za naš izziv sem jih potegnila iz "naftalina."


Voščilnico lepim v Galerijo Najlepšega Para meseca Marca

Tabela po kateri boste ustvarjale za naš izziv.


Pridružite se nam v zadnjem Marčevskem izzivu.  Po navdih pa zavijte k naši mesečni gostji Majdi, in seveda k Andreja M. in Andreja L.

Komentarji

  1. Krasen izziv si izbrala in ga mojstrsko "oddelala". :-) Voščilnica je zelo lepa. Spomnim se, kakšne težave mi je delal prejšnji tic-tac-toe na Craftalnici. S popravnim izpitom se je končalo. :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Vauuu, kako zelo lepo ... moje barve, listki iz naftalina, narava - popolna voščilnica in pika!
    Upam, da se v soboto vidiva, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaaaa draga Goga za voščilnico, ki mi je tako zelo všeč!!!!
      Objem na daljavo in hvala za včerajšnje srčno druženje, Majda

      Izbriši
  3. Zanimiv izziv si zastavila in ja, tvoja voščilnica je TOP, kljub temu da je šablona potegnjena iz naftalina :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimiv izziv, se že veselim ustvarjanja. Tvoja voščilnica je pa čudovita!!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar