Craft - alnica #131. - POMLAD

Minila sta dva tedna in pred nami je nova naloga za izziv Craft-alnice. Andreja M. nam je izbrala nalogo. Poimenovala jo je

POMLAD

Želimo da naredite izdelek v pomladnih barvah, voščilnice tokrat ne pridejo v poštev!

Tudi jaz sem ostala zvesta papirju. Iz belega foto kartona sem z pomočjo Sizzix-ove šablone izrezala štiri stranice za cvetlično laterno. Pobarvala sem jo z pomočjo Distress oxide blazinic, katere sem nanašala kar direktno na karton, potem pa sem jih pošpricala z vodo, da so se barve lepo razlile.


izrezana okna sem prelepila z pavs papirjem.


Laternico smo včeraj prvič prižgali v Gregatovi sobi, saj veste na Gregorjevo, ko se ptički ženijo se tudi luči pošljejo po reki.


Pridružite se nam v pomladnem ustvarjanju. Ta mesec z nami ustvarja Majda Pur, pokukajte na njen čudovit blog. Andreja M. in Andreja L. pa sta se tudi izkazali, čudovite izdelke so pripravile.

Komentarji

  1. Iiiii, kakšna super laterna in še za Gregorjevo :). Super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Goga, krasna lanterna. Komaj čakam, da bodo tudi zares pognale takšne lepe barve, kot si jih ti uporabila na izdelku.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoja laterna je podnevi okras v čudovitih pomladnih barvah, ponoči pa svetilka. :-)) Čudovit izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  4. jeeej kako je lepa, tvoja lanternica :-)) Čudovite barve si ji dodala in jo lepo sestavila.
    Ne pozabi jo prijaviti v Sizzix FB izziv .-)))))) Ker je res čudovita!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar