52CCT - Skica meseca Marca

Nov mesec, nova skica  pri 52Christmas Card Trowdown in nova izzivalka. Tokrat sem to jaz. V veselje mi je, da vam v tem mesecu izbiram teme za izzive. Seveda imam malo treme, ampak mislim, da je to čisto O.K.
Kakor ste že navajene je prva tema v mesecu skica.  Moja je večplastna vendar upam, da ne pretežka. 


Izbrala sem tri različne potiskane papirje Lemoncraft. Šablono bordure in napis Najlepšega para  ter čudovit motiv deklice z šalom in skodelico.


Upam, da vam moja postavitev ne bo delala težav.
Hvala za vse prijave na naše izzive. Čudovite ste!

Komentarji

  1. Oooo kako lepo, da si izzivalka ravno ti draga Goga, jaz pa sem imela priložnost ustvarjati po TVOJI skici. Zdaj sem še bolj ponosna :-)
    Zelo, zelo mi je všeč tvoja izpeljava, predvsem tista skoraj skrita čipkasta obroba, barve pa ... imenitna kombinacija za mojo dušo.
    Želim ti čudovit vikend in naj ponovno nastane kaj tako lepega kot danes, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, me veseli, da bom lahko ustvarjala po tvojih navodilih! Krasna skica, ki ponuja veliko možnosti. Tvoja inspiracijska voščilnica mi je zelo všeč. Že kar vem, da mi bo dodaten navdih.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga moja, super si začela mesec in izbrala krasno skico, ki je meni zelooo všeč. Zelo lep motiv si izbrala, ga lepo pobarvala in naredila čudovito voščilnico :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. ce qu'elle est douillette cette carte Goga, j'aime beaucoup ce tampon si cocooning, biz

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimivo skico si sestavila in nam dala super navdih poleg. Tudi motiv mi je všeč , bi sedaj prijala ene vroča čokolada za dobro jutro ;).

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo postavitev si izbrala za izziv in izdelala krasno praznično voščilnico. Všeč mi je motiv deklice. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav fajn skico si nam pripravila in meni je bilo užitek ustvarjati po njej. Tvoja voščilnica je krasna in lepe barve si izbrala.

    OdgovoriIzbriši
  8. A lovely cosy card. I like all the gingham which always looks good. x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar