52CCT - Marčevske barve

Sobota zjutraj je čas za novo nalogo pri 52Christmas Card Trowdown, Kakor že veste je izbor nalog za ta mesec moj in za barvni izziv sem si zaželela videti ZLATO IN BELO kombinacijo.

Klasična in elegantna barvna kombinacija, ki prav paše na praznične voščilnice.


Po dolgem času sem posegla po šabloni božične zvezde, izrezala sem jo iz belega peki papirja.
Za pikasto ozadje sem si kar sama z sizzix-ovo šablono izrezala šablono iz acetatne folije.


Napis je vroče embosiran, zlata osnova pa narejena z Delicato zlato blazinico.

Za 52CCT - barve

Hvala vam za vse vaše prijave, čudovito je ustvarjati v tako krasni družbi.

Komentarji

  1. Elle est si élégante et moderne cette carte Goga, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si skombinirala obe barvi, krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. WAW - svetoven efek nežne beline in bogate zlate. Zvezda iz peki paprija pa je TOP ideja :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa in elegantna praznična voščilnica. :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar