52cct - Marčevska tema

Dobro jutro, sobota je dan za nov izziv pri 52 Christmas Card Trowdown in ta teden se bomo poigrali z prav posebnim motivom.

GINGERBREAD MAN
(medeni možic)

V naših krajih so sicer medenjaki največkrat v obliki srca ali pa so majhni hlebčki na katerem kraljuje polovica oreha, se pa med tradicionalne medene piškote prikrade tudi že kakšnem možic.
Meni so simpatični in zato sem ga izbrala za temo tedna.


Lepotca sem našla pri Whimpsy stamp, postavitev je enostavna, saj je že motiv dovolj velik in zapolni velik del voščilnice.


Digi štampiljko sem pobarvala z suhimi Cameleon barvicami, papirčki in ostali dodatki pa so iz mojih obilnih prazničnih zalog.




Pridružite se nam v prazničnem ustvarjanju.

Komentarji

  1. Luštkan je ta tvoj medenjaček!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je cart tvoja voščilnica in ingverjev piškotek tako zelo očarljiv z vsemi sladkimi dodatki.
    Hvala za navdih!
    Čudovit vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Quel adorable petit bonhomme, il est a croquer...littéralement ! Biz

    OdgovoriIzbriši
  4. O, kako simpatičen medenjak! :-) Super si ga pobarvala in krasno umestila na zelo lepo ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  5. U lep tvoj možiček in krasno si ga umestila s sladkorno palčko na voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  6. quel amour de petit bonhomme de pain d'épice, adorable et tellement sucré, biz

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar