Spet marjetke

Te dni praznuje moja draga prijateljica in ustvarjalka katero res cenim in jo imam neskončno rada. Čeprav za pošiljanje polžje pošte nisem ravno najbolj pridna pa sem za našo Andrejo pripravila voščilnico in jo samo z eno dnevno zamudo celo uspela odposlati.


Enostavno a zelo lepo ozadje sem izdelala s pomočjo 3 različnih rumenih Distress blazinic in Sizzix-ove 3d embosirne srajčke. Pobarvan del sem premazala z Perfect perls prahom.
Navdušena sem bila nad izdelanim, res je lepo.


Tinine marjetke in napis so popolna kombinacija za voščilo.
Andreja hvala ker si.

Marjetke pa lepim v Galerijo Najlepšega para meseca Februarja.

Komentarji

  1. Ustvarjati za ustvarjalko je čisto posebna misija. :-) Tvoje marjetke na čudovitem in domiselno izdelanem ozadju so Andreji gotovo narisale nasmešek do ušes, tako kot meni. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna je na čudovitem ozadju. Andreja jo je bila sigurno še pa še vesela.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hm, beseda pridna ... meni tako zelo neljuba, nikoli namreč nisem hotela biti pridna, ker sploh ne vem, kaj vse zajema ... Opazijo eno miceni primanjklaj, pa že nisi pride?!!! Torej nič hudega, če nisi "pridna" pri polžji pošti, če si pa pozorna, ustvarjalna, srčna, sončkasta, ljubeča ... lahko pišem do jutri, pa bom raje zaključila s pohvalo, kako zelo mi je všeč tvoja voščilnica!!! In naj prišepnem, tudi moja je odpotovala z dnevom zamude hi, hi :-)
    Objem k tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga moja, krasna si! In tvoja voščilnica je čudovita in v živo še mnogo lepša :-)) Hvala ti!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar