Craft-alnica #230. - RDEČA BARVA

Dva tedna sta naokrog in za vas smo spet pripravile novo nalogo za izziv Craft-alnice. Tokrat je bila za izbiro naloge na vrsti Andreja M. in poimenovala jo je

RDEČA BARVA

Izdelajte voščilnico, na kateri uporabite rdečo barvo, ki jo lahko kombinirate z zlato, srebrno, belo, črno ali naravno. Izberete lahko le eno od petih, kot kombinacijo k rdeči. 

 Takole sem se lotila naloge. Najprej sem izdelala rdeče zlato voščilnico.



Pavs papir sem pobarvala z rdečo distress oxide blazinico, uporabila pa sem tudi Sandrine štampiljke .


Drugo pa sem izdelala v rdeče črni kombinaciji, enostavna v dveh barvah.



Pridružite se nam pri ustvarjanju. Po navdih pa zavijte še k Andreji L.Andreji M. in k naši mesečni gostji Uršuli Majhen.


Komentarji

  1. Super si se lotila izziva in naredila dve lepi voščilnici :-)) V obeh kombinacijah sta zelo lepi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni voščilnici si izdelala. Morda sem za malenkost bolj navdušena nad rdeče črno kombinacijo. Zelo elegantna je. :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar