52CCT - Februarske barve

Sobota je dan za praznični izziv pri 52Christmas Card Trowdown in v tem tednu so na vrsti barve. Zanimivo barvno kombinacijo nam je izbrala Alison. V stvari je izbrala dve tradicionalne, katere vsaj jaz ne uporabljam pogosto skupaj.


Tokrat sem uporabila le šablone Najlepšega para, prav lep praznični šopek sem sestavila z njimi.


Kanglici za zalivanje sem posrebrila z vročim embosiranjem. Praznično zelenje sem z 3d blazinicami nalepila eno na drugo.

V ozadju smooshing in špricanje z ščetko v zeleni in srebrni barvi.

Galerija Najlepšega para

Za 52CCT - barve

Pridružite se nam tudi ta teden in hvala za vse objavi, res ste pridne ustvarjalke.

Komentarji

  1. Uuuu, lepe barve! No, sedaj si pa še kanglico dala na mojo listo želja!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidim, da bret ze kanglice tudipri emnine bo šlo - FENOMENALNO si sestavila voščilnico in ideja/izvedba je TOP :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful and because I am a gardener, I love the watering can! x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar