52CCT - Februarska skica

Sobota je dan za praznične voščilnice in ker smo vstopile v nov mesec je pred nami SKICA, ki nam jo je pripravila Alison.
Luštna in enostavna je njena postavitev, zato mislim, da z njo ne boste imele težav.


Takole sem se je lotila jaz. Čudovit Lemoncraft papir je kar klical po uporabi.


Za popestritev sem dodala še starinske sani in napis , ki sem ga vroče embosirala z novim Nuvo embosirnim prahom.
Simpatična voščilnica je že našla lastnika. Enostavne in ne preveč pisane voščilnice so namreč všeč moji hčerki.



Pridružite se nam v izzivu, zabavno bo videti vaš pogled na skico.

Komentarji

  1. Zelo lepo si se znašla s skico, ki je zelo "clean" in izdelala voščilnico, ki kar kliče po zabavi na snegu.

    OdgovoriIzbriši
  2. quelle jolie idée Goga, j'aime cette ambiance et cette touche shabby, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful papers do all the work on their own. The lacy edge is very pretty. x

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepo si poustvarila skico in barve - saj veš, da se ob njih kar topim, kajne?!
    Navdušena te prav lepo pozdravljam, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar