V naravi

Zanimivo voščilnico sem imela zadnjič v delu. Za računalničarja, ki veliko in strastno ribari.
Navdih sem našla pri naši blogerski kolegici Renati, ki je pred časom naredila laptop voščilnico za sina, jaz sem jo seveda priredila po svoje.


Tipkovnico in fotografijo ribiča sem natisnila. Po moje ima računalničar, ki ribari podobno fotografijo na namizju svojega računalnika.


V notranjosti je ime slavljenca in žep za denar.


Za The Male Room, kjer so si zaželele videti naravo.


Komentarji

  1. U, svetovna je! :-) Krasno "namizje" in zelo lepo sestavljen prenosnik.

    OdgovoriIzbriši
  2. So cool! You're so creative and I believe that your friend will love it so much. Thanks for playing along with us at The Male Room. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries again.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tokrat se javljam kot članica DT pri The Male Room. Krasen izdelek ... beseda voščilnica mu ne daje prave veljave.
    Lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  4. This is brilliant, fabulous design! Thanks so much for playing along at The Male Room Craft Challenge. Good Luck!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar