Craft-alnica #228 - LO (Layout)

Dva tedna sta za nami in pripravile smo novo nalogo za izziv Craft-alnice. Andreja L.  se je odločila, da bomo izdelale 

LAYOUT 

Želimo, da uporabite scrapbook list velikosti 30x30 in na njem vključite fotografijo.
Da pa bo naloga malo lažja, smo pripravile skico po kateri boste scrapbook list ustvarile.

Pri meni ni bilo dvoma, katero fotografijo bom uporabila. Moje malo sonce je vedno in povsod na prvem mestu.


Naš mali mož je navdušen delavec in se zato tudi primerno obleče in zaščiti.


Za LO sem uporabila list Lemoncraft vzorčastega papirja. Napis Blaž na zastavicah je iz kolekcije Najlepšega para, in pa Sandrin napis MOJ SONČEK iz kolekcije štampiljk Darilnice Klavdija



Klavdija je tudi sponzor Januarskih izzivov.



Skica po kateri boste ustvarjale.

Pridružite se nam pri ustvarjanju LO-jev
Po navdih pa zavijte h Keti - Keti's Projects, naši mesečni gostji.
Pa seveda k Andreji M. In Andreji L., Luštne scrapbook liste so pripravile.

Komentarji

  1. Pa je res en velik sonček, tale tvoj mojster. In ti si prav mojstersko z LO vključila vse potrebno orodje!

    OdgovoriIzbriši
  2. Babi, ni dvoma kdo je glavna zvezda in najljubši sonček pri tebi. :-) Čudovit LO si izdelala. Jaz se pa kar malo bojim lotiti tako velikega papirja. :-(

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga moja Goga, moj komentar je malce pozen, ker sem si vzela oddih; no ni ravno oddih, če sem smučala, ampak važno je, da je bilo čudovito :-))
    Naredila si čudovit LO in ga zelo lepo sestavila po dani skici. Sem kar vedela kdo bo glavni junak ...
    Bo treba ponovit, ker nam je vsem šlo krasno od rok .-))))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar